lørdag 5. mars 2011

Vi venter og vi venter....

Kan nok enda ta noen dager til mensen kommer, men jeg venter som en unge på julaften! Og mensen som er et sånt herk da gitt... Kan ikke for det, for jeg gleder meg sånn til å komme igang, og jeg er livredd for at det ikke går denne gangen heller, så derfor vil jeg bare bli ferdig med det. Så fort som mulig. Helst igår.
Regner ikke med full klaff enda. Det er jo de som ikke klarer det gjennom IVF heller, så hvorfor skulle vi få det til? Jeg håper jo det en dag vil klaffe for oss også, men tviler på at dette er vår tur. Viser det seg at det er vår tur blir jeg jo selvfølgelig kjempeglad! Likevel prøver jeg å forberede meg selv på at det absolutt ikke er noen selvfølge. Nedtur vil det jo bli, men jeg innbiller meg at den ikke vil bli så bratt om jeg er litt forberedt på negativt resultat også.
Må forresten innom klinikken i begynnelsen av neste uke, for vi skal ut å fly mens jeg går på sprøytene! Og siden de ikke tåler minusgrader, så må jeg ha de i håndbagasjen. Det er det jo ikke sikkert at sikkerhetskontrollen er så glade for, så da må jeg ha papirer fra klinikken om at dette er måten det er nødt til å bli gjort på. I bagasjerommet på et fly kan det jo bli helt ned i 40-50 minusgrader, så det ville blitt krise om de ble ødelagt pga temperaturen!
Gleder meg så masse, vi skal nemlig på besøk til familie som vi ikke har sett på flere år, så det skal bli superkoselig! :-) Vi har planer denne helgen også, så er ikke sikkert det blir så mye blogging fra min side de nærmeste par dagene.
Derfor ønsker jeg alle en riktig så god helg, håper dere kan kose dere max med både tremila imorgen og femmila på søndag! :-D
 Snakkes :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar