onsdag 2. mars 2011

Brownie-cookies. Ikke så dumt en lille-lørdagskveld!

Toro er min beste venn. Mulig det ikke er så vanskelig å lage brownie-cookies fra bunnen av heller, men da kan en banne på at jeg hadde glemt en hel del ingredienser. Med toropakken trenger jeg bare toropakken, for egg og olje har jeg jo alltid i skapet! :-)
Varme brownie-cookies og melk... finnes ikke bedre kveldsmat! Ikke så veldig sunt, men utrolig godt! Må passe på å vævre litt usunn nå, før jeg kanskje blir gravid, for da føler jeg at jeg er nødt å være mye sunnere. Må jo passe på at lillegull har det bra, og hvordan ellers kan jeg gjøre det enn å leve sunnere enn idag?
Kanskje blir det ingen problemstilling, men uten håpet har jeg ingenting. Jo, jeg har mye, men håpet betyr utrolig mye for meg.
Jeg har faktisk allerede begynt å tenke på hva slags vogn jeg ønsker, hvilken seng, og ikke minst: om jeg får en datter skal hun under alle omstendigheter slippe hello kitty klær! Får hun i gave skal vi selvfølgelig takke og bukke, men de skal i tilfelle kun brukes i nødstilfeller hvor hun har bæsjet ut eller gulpet ut alt annet! Navnet er også klart om vi får ei jente, men ikke om vi får en gutt. Jeg synes det er vanskeligere å bestemme, men det kommer gjerne om vi får en gutt en gang ;-)
Det er gjerne dumt å tenke sånn, men hvem har vel ikke også planlagt et bryllup eller drømmehus uten å ha hverken drømmemannen eller økonomien til et drømmehus? Så da synes jeg det er greit jeg :-)
Men vi får snakkes folks. Nå er det natt her i huset! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar