onsdag 2. mars 2011

Utmattelse

Det tar virkelig på å ha fri. Etter mange uker uten fri i det hele tatt var det så deilig med fri at jeg blir helt utmattet. En deilig utmattelse, så jeg velger å utsette ting jeg må gjøre. Hvorfor gjøre idag det jeg kan gjøre imorgen?
Tredje og nest siste dag med primolut tabletter. Kjenner ikke noen bivirkninger denne gangen heller - hittil - men sprøytene kan vel gjerne gi flere bivirkninger enn disse tablettene. Blir spennende å se hvor langt jeg kommer i dette forsøket, om jeg blir avbrutt som sist eller om jeg får fullført, og sitter med et lite gull om en del måneder. Det siste hadde jo utvilsomt vært det beste ;-)
Nei, nå blir det frokost, sånn at jeg rekker å bli litt sulten igjen til mannen kommer hjem fra jobb og det blir middagslaging.
Håper dere alle får en fin dag videre, vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar