tirsdag 1. mars 2011

Jeg sier opp hukommelsen min!!

Den er ikke til å stole på uansett. Når det nå er det viktigste i livet mitt som skjer rundt meg nå, så klarer jeg å glemme (!!!) dagens første dose med Primolut! KRISE! Det resulterte i at mannen måtte kjøre hjem i lunsjpausen sin for å hente de, hente meg på jobb kl 14, sånn at jeg kunne ta de, kjøre meg til jobb nr. 2, for så å jobbe litt ekstra utover ettermiddagn for det han tapte av tid pga meg... *flau* Burde jo ikke tørre innrømme at jeg glemmer sånt engang. Er ikke for ofte mannen er sur, men idag kan vi vel si han var lettere irritert. Ringte han etter jeg hadde vært på jobb nr 2 i et par timer for å spørre om han fremdeles var sur på meg, og det var han ikke. Men det visste jeg igrunn ;-)
Så, til lunsj på jobb nummer to kjøpte jeg meg en pasta originale (frysediskpasta, fra samme fabrikk som pizza originale), og det var så skuffende! For det første var begeret med "mat" bare halvfullt, og for det andre så smake det ikke veldig masse av det. Hvertfall ikke veldig masse godt. Snakk om å pirre en utrolig middagssulten mage! Jaja, vet hvertfall hva jeg IKKE skal kjøpe igjen!
Nå er jeg endelig hjemme etter 15,5 timer i arbeid idag. Det er nok, for å si det sånn! Men det var siste gangen, så skal bli deilig å slippe det igjen! Nå skal jeg kose meg resten av uken med oppgaveskriving og Vm på ski! Hjemme. Kan sove til jeg våkner. Legge meg når jeg vil. Vel, sånn nesten hvertfall... litt deilig å ligge inntil mannen også før han sovner. Han skal jo tross alt på jobb ;-)
(ikke si det så høyt, men jeg synes det igrunn kan være deilig å ha huset litt for seg selv innimellom også jeg!!)
Så da får jeg vel bare runde av her for idag, så skal jeg skrive litt mer igjen imorgo den dag. Er jo plutselig litt mer som skjer om dagen, og det er jo tross alt forsøkene som jeg hadde tenkt skulle være hovedfokus i denne bloggen, så da blir det sånn da ;-)
Snakkes!
En sang jeg har nynnet på i hele dag er: Lonestar med Amazed. Sikkert for å demonstrere hvor amazed jeg er over hukommelsa idag. Men fin sang da hvertfall! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar