tirsdag 15. mars 2011

Fail. Igjen.

Det gikk som det måtte. Siden jeg fikk blødning igår ble jo selvfølgelig forsøket avbrutt idag, for det er jo visse forutsetninger i forhold til hvor tykk endometriet (livmorslimhinnen) skal være, i forhold til å lage "en myk seng" til egget, som legen så fint sa det idag. Har ikke hatt den legen før, men han var virkelig dyktig! Endometriet var bare 5 mm tykt, og det er jo altfor lite, uten at jeg er helt sikker på hva det bør være...
Var ikke bare dårlige nyheter da, selv om forsøket ble avbrutt. For Puregon har virkelig gjort jobben sin denne gangen, og det var MASSE egg å ta av, sa legen. Mange eggposer som var rundt 7-10 mm, kanskje 10 tilsammen eller noe, og det er jo bare råflott!
Planen heretter blir at jeg ikke skal gå på primolut neste gang, men provera i 10 dager fra 13. april. Det er jo snart det, såvidt under en mnd! Så blir det stimulering fra 27.4, om blødning og sånt går etter planen.
Menne... jeg har jo bevist veldig godt etterhvert da, at jeg ikke kan få ting til å gå etter planen med dette, så vi får se... Det er snart så jeg ikke tør å håpe lenger en gang, men med en litt ny strategi, så kan jo håpet få spire og gro litt til.
Idag har jeg fått medlemsbladet til Ønskebarn i posten. Anbefaler alle ufrivillige barnløse å melde seg inn der. Mange modige kvinner, og sterke historier inne på forumet der. Jeg skrev der selv en periode, men nå er det snart 2 år siden jeg var der inne sist. Det ble rett og slett for sterkt, og jeg trengte en pause. Jeg føler den pausen snart er over, men i mellomtiden koser jeg meg med medlemsbladet.
Humøret nå er pyton, jeg er sint og lei. Samtidig er jeg glad for at jeg allerede har en ny plan om ikke altfor lenge. Og når det først er sånn at det må avbrytes, så er jo dette det beste tidspunktet, Før egguthenting, slik at det ikke regnes som et forsøk. Begynner jo å bli vant til dette nå, å bli avbrutt etter første ultralyd liksom... Men jeg ønsker at det snart snur, og at hjertegullet våres snart kommer til oss!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar