mandag 28. mars 2011

Hurra for meg!

Idag har jeg bursdag! Endelig 27...?? Endelig og endelig fru blom... Det er hvertfall 4 bursdager for mye uten barn det... Skjønner ikke helt at det er noe å juble for...
Norske menns sædkvalitet er på bånn, i kombinasjon med at dagens kvinner velger karriære fremfor barn... Vel, sædkvalitet bare er sånn den er uansett, trenger vel ikke være noen grunn til det en gang. Og akkurat det med at kvinner velger karriære fremfor barn vil jeg ikke ha på min kappe altså! Ifølge en skolestil fra ungdomsskolen kunne jeg nemlig ikke tenke meg å bli 30 uten å være gift, og å ha 4 unger! Gift har jeg jo blitt, men 4 unger kan jeg vel bare fortsette å drømme om, og heller være glad for det antallet jeg måtte få. Forskjellen er bare at nå har jeg sluttet å håpe på fler enn 1.
Det er jo synd, men noen drømmer har man ikke mer enn passe makt over. Hadde jeg vært rik, så hadde det vel ikke vært noe problem, kunne gjerne tenkt oss å bli en ny brangelina-familie vi, men det stopper seg liksom av seg selv når en ser på hva nettbanken har å fortelle.
Jaja, synger til meg selv, med en stemme som minner mest om Olga Marie Michalsen; Hurra for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar