torsdag 3. mars 2011

En liten dose gjenstår + Unge Mødre

Det skal bli så vanvittig deilig å bli ferdig med disse tablettene! Slippe å huske på å ta de, og slippe å bekymre meg for om jeg skal glemme de igjen. Går alt etter planen begynner jeg med Puregon injeksjonene på onsdag og Orgalutran injeksjonene søndagen som følger.
Sprøytene skal bare huskes en gang om dagen; om morgenen, så det skal bli enklere enn å huske tablettene 3 ganger for dagen! Hehe, skal vel ikke klage nå som vi endelig får hjelp med barnløsheten vår, og dere skal jammen vite at både mannen min og jeg er kjempetakknemlige for at det finnes andre metoder enn blomsten, bien og storken som man kan få barn med!
Ser på denne unge mødre serien innimellom, og jeg tenker for meg sjøl at jammen er det nok av de som aldri skulle hatt barn (hvertfall ikke så ung)! De aller fleste som deltar der er for all del oppvakte, våkne mennesker for sin alder, men så er det disse unntakene da. Jeg blir sint, jeg blir lei. Men til syvende og sist, så tenker jeg at det finnes sikkert noen som mener akkurat det samme om meg. Når det er sagt vil jeg si det er lov som 16-åring å tenke over konsekvensen av det man gjør. Nytter ikke å si at en ikke var klar for barn, sånn egentlig, når en tydeligvis er voksen nok til å ha ubeskyttet sex uten å ta hensyn til hvilke konsekvenser som kan oppstå.
Huff, ja, det var dagens frustrasjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar