torsdag 10. mars 2011

Da er det offisielt....

... Det blir ikke noe nytt forsøk nå. Mensen har nemlig enda ikke kommet, så jeg får ringe de på klinikken på fredag og si ifra. Kunne jo ringt imorgen også, men da er jeg på jobb, så det er så usikkert å si om jeg har mulighet akkurat når de har åpne linjer på klinikken. Har ikke så lyst å ha masse kollegaer rundt meg når jeg ringer akkurat...
Jaja, da går det gjerne tre måneder til vi får prøve igjen, jeg vet ikke. Håper jeg får vite mer når jeg snakker med de på telefonen. Da vil jeg også spørre om hvorfor primolut ikke har virket denne gangen. Selv om jeg glemte de den ene dagen, så har jeg jo tatt alle dosene jeg skulle ha, og jeg ble ferdig til jeg skulle være ferdig. Men mensen har altså ikke kommet. Når jeg sitter på do, så klemmer jeg meg på magen med hendene, liksom for å innbille meg at jeg da begynner å blø. Det skjer jo selvfølgelig ikke. Jeg vet jo det, men jeg klarer ikke allikevel å la være å prøve.
De sa jo på klinikken igår når jeg var der at jeg kunne få mensen idag, også starte med sprøytene imorgen, men det har altså ikke skjedd, så da er det bare å ta på seg ventefrakken igjen. Den er allerede godt brukt, og mer skal det bli, tenker jeg. Dette er bare helt pyton!
Jaja, nei, nå får jeg ta meg en dusj og legge meg, tenker jeg, håper jeg får sove bedre enn natt til idag. Sovnet ikke før klokken var hvertfall 4, og våknet igjen klokken 7. Jaggu mye søvn! (Men som Bon Jovi synger: Till I'm six feet under, baby, I don't need a bed. Gonna live when I'm alive, sleep when I'm dead!)
Til slutt vil jeg bare takke alle dere som kommer med oppmuntrende ord til meg. Tusen hjertelig takk! Jeg trenger støtte nå. Heldigvis har jeg også den snilleste, mest omsorgsfulle mannen på jord, og i tillegg har jeg fortrodd meg til verdens beste venninne. Det kjennes veldig godt å ha litt støtteapparat rundt seg, selv om jeg ikke har lyst å fortelle alt til alle rundt meg.
Vil også bare føye til at om noen har noen spørsmål til meg rundt IVF, og hva det innebærer, så er det bare å spørre. Jeg skal svare etter beste evne! Enten om dere kjenner noen som går gjennom det, eller kanskje skal gjennom det selv, så skriv enten i kommentarfeltet, eller legg meg til som venn, og send privat mld. Selv om jeg har en dårlig periode selv nå, så gjør det meg ingenting å svare på spørsmål!
Men nå; God natt, og sov godt! Vi snakkes over helgen en gang! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar