tirsdag 12. april 2011

Snille jenter!

Her inne er det tusenvis av snille jenter. Det sies at alt årner seg for snille jenter, så hvorfor skal det da være så vanskelig for dem å få det de ønsker seg aller mest i hele verden??
Jeg for min del skal hvertfall bli kjempesnill. Jeg trur igrunn at jeg er snill fra før og, men det gjør hvertfall ingenting å bli ENDA snillere! Vinn-vinn situasjon det vel? Håper det, for jeg er hvertfall kjempeklar for å få det jeg og mannen min ønsker seg mest her på jorda.
Eller kanskje jeg rett og slett er snill nok, men at det er mannen som må skjerpe seg?? ;-) haha... Fin tanke det, men han er jo snill fra før han og... Jaja jeg får ta med meg den nyanskafne snillheta mi og dra meg på jobb jeg da. Litt greit å tenke at om et døgn er denne arbeidsuka ferdig! Resten av uka skal jeg bare "kose" meg med sortering av skolepapir, og lage meg system. Da er jeg jo snill mot meg selv også! Imorgen skal vi på Ikea å kjøpe 4 (!!!) kommoder!
De gale har det godt! Det betyr at jeg ikke er så gal, for en har det ikke så godt når en hele tiden går og venter og venter og venter hele tiden. Ikke for det, jeg skal ikke klage, har jo tross alt ikke brukt opp noen av forsøkene enda, sp jeg har jo enda mange sjanser! Pappa sa dessuten på telefonen igår at de vurderer å øke til 5 forsøk som blir dekket. Jeg glemte helt å spørre hvor han hadde fått det fra, men alle monner drar.
Håper alle har en fin dag, åsså må dere kose dere uansett hvordan vær det er. Hold dere inne om været er drit, da trenger dere ikke å plages med det! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar