torsdag 28. april 2011

LYKKE!

Jeg ble ikke avbrutt idag! :-D
Endometriet var nå på 11 mm, og det var MASSE follikler, ca 25 på hver eggstokk, men de aller, aller fleste var fremdeles veldig små. Et par stk var rundt 12 mm, som er den størrelsen en kan forvente på stimuleringsdag 6. Det var hvertfall det legen sa når jeg spurte. Han vurderte litt å øke dosen med puregon for å øke størrelsen på noen av de litt mindre, men han var usikker, så han tok en prat med en annen lege. De ble da enige om å ikke øke dosen, ettersom det var så mange follikler, og sjansen for å bli overstimulert absolutt er til stede.
Planen videre nå er en ny UL på mandag, og da mente legen at jeg måtte regne med at det da kunne gå fort i svingene før det blir egguthenting! Dæven, så spennende! Tenk om jeg er ruger om ei ukes tid? Klukk klukk...
Jeg trur jeg skal prøve å få meg sykemelding i den perioden det eventuelt blir ruging, for jeg vil ikke utsette gullegget for noe fare, med røykfyllte leiligheter og til tider tunge tak.
Dette skal feires, vi skal på pastasentralen å spise middag idag! NAMMIS!
Håper alle har en like bra dag som meg idag, det fortjener dere hverftfall, uansett! :-)
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar