mandag 11. april 2011

Boksene med masse rart i!

Forutenom tenkeboksen er det to andre bokser som også betyr mye for meg om dagen. Boksene er fulle av masse rart. Vil du vite hva?
Dette er de berømte boksene. Begge er kjøpt på Ikea, og spesielt den bruke gjør seg fint i stua, uten at folk tenker over hva som faktisk kan være innholdet.


Dette er den lille, blå boksen. Her samler jeg alle papirer, resepter, kvitteringer og alt som har med forsøket å gjøre. Greit å ha alt samlet!

I den store finner vi alle medisinene. Ja, utenom de som skal være i kjøleskapet da, vel og merke. Også her er det greit å ha alt samlet. Jeg vet ikke hvor ellers jeg skulle gjort at de hvertfall.

Ovitrelle. Det er eggløsningssprøyten som skal ligge i kjøleskapet.




Også puregonampullene skal ligge i kjøleskapet.

Det er litt kjedelig at ting må ligge i kjøleskapet, for en blir veldig vàr på hvem som får se i kjøleskapet og ikke. Og hva skal liksom være grunnen til at enkelte ikke får se i kjøleskapet? Vi har det nemlig sånn at om vi har overnattingsbesøk og sånt, så skal de få finne seg mat ogs sånt når de vil, om de er sulten utenom måltider. Sånn er jeg oppdratt, så sånn vil jeg ha det. Jaja, heldigvis ikke så ofte den problemstillingen kommer, hittil ingen, og jeg håper den heller ikke kommer.
Jaja, kun 2 dager igjen til jeg begynner på Proveratablettene. Synd de bare hadde de tablettene i 40 pk... Jeg har jo ikke lyst til å ha bruk for de mer enn en gang, og da trenger jeg bare 10 tabletter. Hva skal jeg da gjøre med de 30 resterende tablettene? Trur egentlig ikke det skal bli noen problemstilling heller, for kroppen min vil vel ikke samarbeide denne gangen heller, er jeg redd... Men den som lever får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar