tirsdag 26. april 2011

Jeg e'kke intressert!

Papsen min fortalte meg en dag at regjeringen jobber med å få økt antall offentlige forsøk fra tre til fem. Dette hadde jo vært supert, for det betyr jo at sjansen for å lykkes gjennom det offentlige faktisk -nesten- dobles, siden 5 er to hele forsøk mer enn tre!
Jeg var inne på regjeringen sine sider, på www.regjeringen.no, men de sidene er jo like "lette" å forstå som en politiker som snakker. Og det sier jo litt. Kanskje unødvendig å si at den letingen var bortkastet!
Derfor tenkte jeg at da sender jeg like godt en mail til helse og sosialdepartementet, men der dukket problemet opp. En var nødt å skrive fullt navn og adresse, samt at en måtte regne med at mailen kunne bli brukt i offentligheten. Det er jeg ikke i nærheten interessert  i, MIN hverdag er ikke noe offentligheten har noe med!
Jeg regner jo egentlig ikke med at mailen vil bli brukt i noen offentlig sammenheng, men en kan jo aldri vite!

Derfor ble det lite mailsending, og lite svar på det jeg lurte på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar