onsdag 20. april 2011

En stk dårlig dag skal i glemmeboken

Idag har tankene vært helt på blåbærtur! Jeg kan ikke fortelle om de her, av den enkle grunn at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Konklusjonen er uansett at tankene ikke har spilt på lag idag. Prøver så godt jeg kan å tenke fine tanker, men de ekle tankene er og blir sterkere. Desverre. Det ødelegger så utrolig masse!
Nå har jeg bare tre proveratabletter igjen, så fredag kl 07.30, er siste pille tatt i denne omgang. Vel, jeg fortsetter jo med folsyretablettene, men det er jo av helt andre grunner. De gjør ikke forskjellen om vi lykkes eller ei uansett, de skal "bare" potensielt hindre at småtten slipper å bli født med misdannelser som ryggmargsbrokk.
Det står på pakningsvedlegget at depresjon kan være en bivirkning. Jeg har jo tenkt at det sikkert er for de som bruker tablettene av andre grunner, og over lengre tid, men nå er jeg ikke sikker lenger. Dette er hvertfall ikke gøy, og jeg gleder meg til det er over! Håper det skjer helst igår, for i påsken vil jeg så gjerne kunne kose meg med folk jeg er umåtelig glade i, uten en eneste dum og ekkel tanke.
Idag har jeg vært bitter. Sur. Trist. Sint. Og sikkert ikke morsom å være i hus med. Jeg prøver å ikke bry mannen, men han ser jo at jeg har en dårlig dag nesten før jeg skjønner det sjøl... Noen ganger er det fint å ha en mann som leser meg så godt, andre ganger er det vanskelig. Vanskelig fordi jeg vil skåne han.
Men nå blir det natt igjen her. Har en tendens å skrive innlegg sent her, men det har nå blitt slik. Tårer er jeg tom for, og akkurat nå vil jeg også være tom for tanker, men det blir da så kjedelig det og, så jeg får bare gå til sengs med et håp om at alle dumme tanker er borte til jeg våkner igjen.

Dumme dagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar