fredag 15. april 2011

ENDELIG!

Da er dagen her. Dagen da Kari Ann Volden kan ta med seg sine to små gutter, Adrian og Mikael hjem igjen fra India!
De har funnet noe i utlendingsloven som gjør at de kan komme HJEM til Norge! Historien kan du lese litt om HER. Åh, som jeg ble glad når jeg så dette idag! Ja, hun har kanskje gjort noe hun ikke skulle gjort, men som barnløs blir man desperat! Det er jo dessuten helt feil at en slik avgjørelse skal gå på bekostning av de to barna som faktisk er født oppi dette. Helt uskyldige.
Noen kaller surrogati for menneskehandel, men jeg ser ikke hvordan dette kan være mer menneskehandel enn adopsjon, som også innebærer MYE mer penger enn surrogati. Skjønne det den som kan, og forklar meg gjerne!
Idag var planen at jeg skulle vaske ut alle kjøkkenskapene. Det trengs, for å si det sånn, har vel ikke blitt gjort siden vi flyttet hit, trur jeg... Jeg har aldri innbilt meg at jeg er huslig, og det skal jeg heller aldri gjøre, men nå kommer skitten snart ut av kjøkkenskapene og angriper meg, så jeg får prøve å være litt føre var.
Ha en god dag, alle sammen! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar