fredag 20. mai 2011

Tar det for hva det er...

Trøtthet. Søvnighet. Ømme pupper. Alle de tingene jeg vil tolke som gode tegn, det er jo ingenting annet enn bivirkninger av Crinone. Yippiyayey...
Hipp hurra for at det endelig er helg. Helgen har en tendens til å gå fort, og håper dette ikke er noe unntak. Jeg vil ha mandag 23.mai igår. Jeg vil ha den dagen overstått, jeg vil ha svar.
Jeg trur, nei jeg vet, at også mannen min tenker mye på dette her. Han ligger så urolig om natten som han aldri før har gjort, og våkner like trøtt som når han la seg. Trur han også synes det blir godt med helg nå. Idag har han laga pizza til det dovendyret av ei kone han bor med, og jeg synes idag også at jeg er verdens heldigste når det gjelder valg av mann. Han er jo bare best, det er det ikke noen tvil om.
Sorry folks, for at jeg er sløv med kommentarer om dagen. Jeg leser om dere, men så stopper det helt opp. Jeg koser meg virkelig med å lese og å følge med, det skal dere vite! :-)
Ønsker alle ei god helg. Om jeg ikke skriver noe i løpet av helgen så er det enten fordi jeg er på jobb, eller fordi jeg sover. Planen er nemlig å dele helgen opp i jobbing og soving. Fantastiske sengen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar