søndag 1. mai 2011

Den fødte Singstar!

Jeg eier ikke sangstemme, what so ever. Til og med playstation og singstar har fått med seg det, enda så lett det virker som at det er å manipulere den til å tru at du faktisk synger bra. Ja, for jeg kjenner mange andre, som heller ikke kan å synge, men jaggu klarer dem ikke nærmest toppscore der. Det klarer ikke jeg.
Men, jeg har jo en favorittsang, til lystige lag. Noen som vil vite hvilken sang det er?? Hmhmhm?
Først vil jeg bare advare; det er ikke lov å trekke på smilebåndet, enda mindre å le, når dere ser for dere den verste sauebrekinga til denne sangen. Jeg får altså lowscore på alle sanger jeg prøver på. Nesten så skalaen går mot minus, det trur jeg helt sikkert. Heldigvis, kan vi vel si, så har jeg ikke singstar selv, så til mannens store glede, så øver jeg heller ikke mye på å trene opp stemmen.

Husk altså: ingen smil, ingen latter! Her kommer'n:



Hei, tenk så fint å ha det sånn, der vi vandrer hånd i hånd, UUUUUUUUUUT MOT HAVET!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar