tirsdag 3. mai 2011

Snillinger!

Først vil jeg bare oppdatere iforhold til blodprøven som ble tatt igår. Den så fin ut, verdien på Østradiol var på ca 800, og det var helt fint, sa sykepleieren som ringte. Det betydde da at jeg hadde kun 3 sprøyter igjen (denne gangen HELT SIKKERT), men nå har jeg bare 2 sprøyter igjen. Jeg tok 100 IE Puregon rett etter jeg snakket med henne. Det som da står igjen er Orgalutran imorgentidlig, og Ovitrelle (eggløsningssprøyten) imorgen kveld, kl 23.30.
WHOOPDIDOO! Så det som da er sikkert, er at det blir egguthenting på fredag, så får vi se når det blir innsetting igjen. Håper for harde livet at det blir rett over helgen, men ettersom legen sa igår at det ganske sikkert ikke blir det, så får vi se. Jeg håper, men tror ikke.
Så over til noe annet viktig. DERE, snillingene, som bare kommer med rosord og lykkeønskninger. Mennesker jeg egentlig ikke kjenner, men som jeg kanskje kjenner litt av, gjennom deres blogger. Jeg hadde ikke visst det var dere om jeg møtte dere på gata, og allikevel er dere bare snille! Jeg blir rørt, det er godt å tømme hjertet sitt innimellom, og vite at noen tar søpla fra meg, leser det, og kommenterer etterpå! Jeg forventer ingen kommentarer, enda mindre mange lesere. Allikevel kommer det kommentarer på så og si alle innlegg, og ca gjennomsnittlig lesere daglig er på rundt 40-60! Det er LANGT unna noen toppliste, men som sagt er det heller ikke der jeg vil være. Jeg er glad om min historie kan hjelpe andre. Jeg er glad om jeg innimellom kan glede noen som kanskje ikke har noen god dag. Jeg er glad for at nettopp DU leser dette. Det setter jeg stor pris på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar