torsdag 5. mai 2011

SISTE SPRØYTE! :-D

Endelig, dagen er her, da jeg ikke skal sette sprøyter på meg selv lenger, vel, inntil neste gang hvertfall. Jeg slipper å ha på vekkerklokken imorgentidlig for å ta sprøyten, jeg kan sove til jeg våkner av meg selv. Åh, som jeg gleder meg!
Noe annet jeg gleder meg til er selvfølgelig eggsankingen, selv om jeg også gruer meg til den. Skal uansett bli deilig å bli ferdig, og se hvor mange egg jeg får ut av det. Jeg har jo hatt mange små egg, men ikke riktig så mange som har innfridd "størrelseskravene", men sånn i utgangspunktet, så trenger man jo ikke mer enn ett egg for at det i teorien skal kunne gå bra. Spennende blir det uansett! Så blir det bare å håpe på at jeg ikke er overstiumulert når det gjelder, slik at jeg kan få egg inn igjen. De hører jo ikke hjemme i noen fryser, så jeg synes det bare er rett og rimelig de skal inn igjen. Drømmetanke, men dog.
Imorgen har jeg ingen planer. Stå opp, støvsuge og dusje. Travel dag, med andre ord. Dvs, jeg har kjøpt masse garn og greier, så jeg skal prøve meg på babytepper, miniluer og minisokker som jeg kan sende avgårde til prematuravdelingen her på Haukeland. Det hadde vært morro om jeg fikk til noe sånt. Dvs, tepper har jeg både strikket og heklet før, men luer og sokker er det verre med.
Jeg brukte igår over 400 kroner på garn, og når nøstene kostet 17.50 stykket, så kan dere tenke dere... Jeg skal ikke bli arbeidsledig med det første! I tillegg har jeg prosjekt "bilder-i-album" og 2 bøker jeg fikk i posten idag. Spisebordet på stua er dekket med bilder av både mannen min og jeg fra vi ble født til litt nyere bilder. Saras nøkkel og Idas dans er bøkene som dumpet i postkassen. Har hørt så utrolig mye bra om begge, og jeg skal nok ha lommetørklene klar.
Jaja, da ser det jammen ut som at det allikevel blir mer enn dusjing og støvsuging imorgen allikevel da! :-D Bare kosedag, uansett. Sånn bortsett fra støvsugingen da...
Ellers har jeg jo virkelig drømt de siste dagene, og valget på barnevogn er allerede tatt. Jaja, tidlig er det kanskje, men så lenge en bare ser og ikke kjøper, så synes jeg det er helt greit. Valget har falt på Emmaljunga, ettersom det er et merke som blant venner får MASSE skryt. Ei venninne har en Emmaljunga vogn som hun nå har brukt til sine tre yngste, og den fungerer helt fint fremdeles. Selvfølgelig litt normal slitasje her og der, men fremdeles fullt brukbar, og hun fikk også igjen 2000 kroner for den når hun solgte, det sier jo litt. Vi skal ha en brun Emmeljunga Egde Duo, den ser slik ut med bagdelen:



Og slik med sporstvogndelen:



Jeg synes brun er en helt fantastisk fin farge, og på denne vognen synes jeg det passet utrolig godt. En annen grunn til at jeg ønsker oss (JA; JEG ønsker OSS!), brun vogn er at jeg synes svart er kjedelig, samtidig som andre farger kan bli litt prangende, om dere skjønner? Vel, det er hvertfall min mening, og noen annen sin mening spør jeg strengt tatt ikke etter. Mannen har innsett at han ikke har noe han skulle sagt i denne saken allikevel ;-) Hoho!
Dette ble et innlegg med mange løse tråder. Ikke har jeg tenkt å nøste de sammen heller. Skulle sikkert vært mange innlegg dette, men snill som jeg er, så ville jeg jo prøve å skåne dere for litt spam! ;-)
En sang jeg digget for fulle mugger når jeg var liten, LENGE før jeg kunne engelsk er denne: (Bare musikkvideoen i seg selv er supergenial, spør du meg...!)



Jeg skal prøve så godt jeg kan å ikke bekymre meg for hva som kan skje, og heller være glad for det som faktisk skjer. Trukke det skal bli så enkelt til helgen, men da er det jo godt å ha sånne her sanger å lene seg litt etter.
God natt, folks!
PS: Det er forferdelig å være så utrolig glad i musikk, og være så utrolig umusikalsk. PYTON!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar