lørdag 7. mai 2011

Eggsvar!

Endelig ringte damen fra laboratoriet. Hun kunne fortelle at hun hadde injisert spermier i 6 av eggene, og 4 hadde overlevd så langt. JIPPI! Håper virkelig at hvertfall ett av de eggene er vår sønn eller datter...
Også blir det helt sikkert innsetting! :-D Jeg fikk time på mandag, så det passer bra! Åh, som jeg gleder meg! Men som jeg gruer meg til to uker i enda mer uvisshet. Det blir vel en berg og dalbane av følelser det og, tenker jeg. Huff, hvordan skal dette gå?
Ellers er det intet nytt å melde herfra. Det er en foreløpig overskyet dag med litt vind, og på menyen idag står... Nei, vet ikke enda. Men håper mannen står opp snart, sånn at vi kan spise frokost. Trur jeg skal ta en forrett til den frokosten, for kjenner godt i magen nå, at noe har foregått der. 2 stk paracet, JA TAKK!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar