søndag 4. september 2011

Søte dere :-)

Takk alle dere for at dere er så søte og snille og sender fine tanker og gode klemmer. Jeg kjenner omsorgen deres rundt meg i rommet. Det gjør veldig godt, så tusen takk, alle sammen! :-)

Takk, Pergoberta for at du tilbyr å sende tester, men som du sier, jeg får nok resultatet fra blodprøven før de kommer frem i posten. Dessuten er jo apoteket åpent igjen imorgen! ;-) Må nok innom der en tur.

Takk, Jordmoren, for at du tar deg bryet med å lese felleskatalogen. Jeg er jo egentlig klar over akkurat det du skriver, men jeg føler jo akkurat det samme nå, som sist gang, når det ikke var noenting. På en annen side, så testet jeg jo heller ikke positivt når jeg tisset på pinne den gangen.

Takk, EnBlirTo, for at du er den du er. Jeg er allerede blitt glad i lille bølla di, vi skulle jo på trilletur neste sommer med våre akkurat like gamle håpefulle :-) Kuleste bølla i noens livmor, det er bølla di det!

Takk, Toppenavheia, for at du skriver innlegg som kan få enhver deprimerte stakkar til å rulle av latter. Du e' gullego'! :-)

Takk, alle dere andre også, som tar dere bryet med å kommentere. Dere er fantastiske alle sammen!
Ikveld er håpet litt tilbake, i denne følelsesrike karusellen. Mye fordi det iløpet av kvelden ikke har kommet mer brun crinone, mye fordi dere er så snille som dere er.

Imorgen skal apoteket få en visitt av en noget hormonell og til tider gretten Frue, som SKAL ha flere tester, koste skjorta om det vil!

(Gadd ikke å linke navnene deres. Dere er jo på listen på siden alle sammen uansett :-))

1 kommentar:

  1. Kjære deg, du har tisset positivt på tre tester!! Klart du har en spire i magen, det er jeg helt sikker på :-) Men du har ingen gode erfaringer med å prøve å lage barn, derfor spiller hode ditt deg et puss nå, og leter etter negative ting å beskytte deg selv mot skuffelse.

    Håper du får resultatet av blodprøven raskt, og tiss gjerne på enda en test i morgen- kjøp en digital, så kan du lese svart på hvitt! God klem

    SvarSlett