søndag 25. september 2011

Skjer'a?

Med Bloglovin, mener jeg? Skriver bloglovin.com inn i adresslinjen, men er da pokker ikke noe blogging jeg kommer inn på... Jeg har bloggene jeg følger både her og der jeg, for de oppdaterer med litt varierende hastighet, blåggspåtten og blågglåvvinen. Dermed får jeg gjerne lest innleggene fortere, om jeg bruker begge deler. Men nå ser det altså ut til at bloglovin ikke virker lenger, er det flere som opplever det samme?

Sånn forøvrig har jeg idag brukt mange timer foran tv'n for til slutt å se en innspurt uten norsk seier. Jada, er nok sykkel-VM jeg snakker om. Men Edvalden kom ganske langt frem da, flink han!

Idag har jeg ikke vært så kvalm heller, undres hva det skyldes? Altså, jeg klager absolutt ikke, jeg bare undrer. 2 dager igjen til ultralyd. Gurimalla, skal ikke påstå å si at tiden flyr akkurat. Skal bli uendelig godt å få det overstått, det må jeg bare si. Å få svar på hva som skjer eller ikke skjer, det er det tankene mine dreier seg om nesten hele tiden.Også navn da. barnenavn. Åh, som det kverner der oppe med de små grå. Hva passer med etternavnet vi skal bruke på barna, og hvilke etternavn skal vi bruke? Ja, for som jeg har sagt før, så beholdt både mannen min og jeg våre egne etternavn når vi giftet oss.

Ellers intet nytt under solen. Ønsker dere alle en strålende søndag! Klem

7 kommentarer:

  1. Var ute for det samme igår på bloglovin... forsto ingenting..
    Er så spent på dine vegne om hva som befinner seg inni der =) er 4 dager til jeg skal...
    Å navn, det har vi klart, har faktisk hatt det lenge... mange å faktisk! Hehe.. 1 guttenavn og 1 jentenavn ;)

    SvarSlett
  2. osspluss:
    Igår, men ikke idag? Hmmm... er sånn enda her...
    Jeg er også utrolig spent på vegne av oss begge! :-) Det er så spennende at halve er nok!

    SvarSlett
  3. Tror du skal være glad for at kvalmen din ikke er konstant, og heller være "glad" for at den dukker opp med flere dagers mellomrom. Er slitsomt å være kvalm hele tiden, og ikke få i seg verken vått eller tørt. :)

    Nå er det snart ultralyd, blir spennende å høre om det er en eller to der inne.

    SvarSlett
  4. Ja, nå nærmer det seg med stormskritt, følger spent med :)

    SvarSlett
  5. Snart ultralyd nå! Gleder meg til å høre hvordan det gikk :)
    Min kvalme gikk (og går forresten fremdeles) i bølger. Kunne mange dager mellom hver kvalmebølge, og det kunne komme når som helst på dagen :P
    Ps: Pakken til deg er sendt, så gi meg et lite hint når den har kommet vel fram :)

    SvarSlett
  6. Lykke til imorgen!!! Er så spent på hvordan det går!

    SvarSlett
  7. Men hey, 1 dag igjen :D Hvor kan jeg forresten trykke så jeg kan følge deg på bloglovin? Har endelig skjønt poenget med dette, og er jo genialt når man er stalkere hos de som ikke har blogg.no :p

    SvarSlett