mandag 5. september 2011

Lettelse. Med STOR L!

Det står som dere ser 3+ der. Det betyr ikke at jeg er 3+ på vei. Neida, det betyr at det er 3+ siden befruktningen fant sted, og at jeg dermed er 5+ uker på vei. I mitt hode ville jeg ikke vært mer enn ca 4 uker nå, men men... Jeg får tro det jeg ser!

Hjelpes meg, dette letta meg ti kilo, som jeg nå er klar for å legge på meg igjen. Rundt magen helst. Snakk om bekreftende, herlig følelse. Ikke har jeg blødd noe mer heller ;-)

Trur jeg kommer til å sprenge HCG skalaen, er jo enda TO dager igjen! Dæven, kor treeeegt tia går!

Takk igjen til dere alle som er så snille og greie og støttende :-)

9 kommentarer:

  1. I knew it! Nå er spørsmålet om det er en eller to der inne;-p

    SvarSlett
  2. jaaaaaaaaaaaaaa hurraaaaaaaaaa

    SvarSlett
  3. Ååå, forr et nydelig bilde!! Gratulerer så mye med positiv test :D Herlig med ClearBlue testen der ordet faktisk popper opp, og man slipper å tenke på å analysere testen ;)
    Klem :)

    SvarSlett
  4. =)=)=) Beste innlegget jeg har lest på lenge!! Håper jeg er like heldig!

    SvarSlett
  5. :D ♥ Du har et lite bøllefrø i magen din du ♥

    SvarSlett
  6. Hurra, hurra, hurra, hurra!!!! Nå blir det trilleturer likevel!!! :D

    Stor klem <3

    SvarSlett
  7. Wow :D Så du er ikke 3 måneder på vei altså? Godt du fikk forklart det for meg, har jo ikke peiling på sånne testegreier :p Jeg tenker;tenk om det blir trillinger inni der, for det kan vel fort skje?
    Takk for fin omtale om bloggen min by the way! :D

    SvarSlett
  8. Så herlig!! :D Nå kan jeg endelig rope ut et stort HURRA og GRATULERER!!! :D ♥

    SvarSlett