onsdag 28. september 2011

Bloglovinproblemer....

Asså, for at jeg skal få en sånn trykketing på siden på bloggen, så må jeg "claime" bloggen her, ved å bruke en kode øverst i et blogginnlegg, som Bloglovin lager. Jeg har nå prøvd det, men det virker bare ikke... :-/ Vet ikke hva jeg ellers kan gjøre! Noen eksperter der ute?

(Hvis dette var en forklaring, Gert - men du, Gert? Det går an å legge bloggen til bloglovin uansett, om du skriver adressen inn i boksen som popper opp når du klikker på "Add Blog")

2 kommentarer:

  1. Bliglovin driver og tuller veldig nå... de oppdaterer og gjør om en del ser det ut til. Jeg la koden i et innlegg iallefall, så fikk jeg den opp i bloglovin. Men jeg husker at jeg slet litt med å finne rett blogg når jeg byttet plattform. Husker ikke hva det var.

    SvarSlett
  2. Hehe, Gert skal se hva hun kan få til. Jeg er grønn og mere til :D

    SvarSlett