fredag 5. november 2010

Sykehusapoteket...

Idag var jeg på sykehusapoteket og hentet medisiner for nesten 5000 kroner! Enda hadde de ikke alle jeg skulle hatt... De skulle få inn igjen senere idag, og skulle derfor ordne det sånn at jeg kunne hente det imorgen.
Det blir enda 2500 kroner til! :-S Hjelpes, det er dyrt å ikke kunne bli gravid på egenhånd! Heldigvis får jeg igjen alt jeg bruker som overstiger 15.000 kroner. Håper ikke jeg trenger å bruke så mye, men trenger vi flere forsøk på å lykkes, så er det greit å ikke måtte betale mer enn det. Vi har jo også lagt av penger til dette, så vi lider ikke økonomisk av denne grunn, selv om det hadde vært morro å heller bruke pengene på en litt skikkelig vaskemaskin og tørketrommel. Menmen, sånn er det bare :-)
Ellers ikke så mye nytt fra denne fronten, begynner med tabletter 16.november, og tenkte å skrive litt mer om selve behandlingen, når den kommer ordentlig igang. Har ikke full oversikt selv enda engang, selv om jeg fikk reseptene og fremgangsplanen i posten igår. Jeg tar det litt som det kommer, og håper ting går som det skal, at vi slipper dette igjen sånn med en gang... Dette tar virkelig på, og forholdet vårt tærer litt om dagen. Vi er slitne, lei, spent, ,og går å småkjekler litt hele tiden. Håper dette vil komme seg etterhvert, når vi skjønner litt mer av hva vi holder på med, og hva vi kan forvente. Det kan komme harde perioder underveis også, jeg propper jo meg selv full i hormoner, så annet er vel ikke å vente ;-)
Menmen, vi får ta det som det kommer. Jeg er glad for at vi har et sterkt, godt forhold! :-)

Det var alt for denne gang, men jeg kommer sterkere igjen ;-) Snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar