lørdag 27. november 2010

Tredje sprøytedag!

Ja, har altså satt min tredje sprøyte idag. Det går fremdeles veldig kjempebra (for å smøre litt smør på flesk), og kjenner fremdeles ingenting. Men nå er bekymringene kommet, for kom til å tenke på at sykepleieren på Haukeland snakket om at jeg ville kjenne at "det foregikk noe" i nedre mageregion, men jeg kjenner jo ingenting! Biter ikke medisinene på meg? Til tross for at de sa jeg ville reagere godt på medisinene utifra blodprøver? De senket min daglige dose fra 100 IE (internasjonale enheter) daglig til 75 IE daglig, er dette for lite?
Jeg vet jo de vet hva de holder på med der oppe, men tankene er nå der allikevel. Tirsdagens ultralydundersøkelse føles så langt unna, når jeg vil ha sånne svar NÅ! Sporenstreks! Kanskje jeg bare er heldig, som ikke kjenner noe? Vil helst satse på det, men kan jo aldri vite?
Så sånn går dagan her! Imorgen blir det julebrus til frokost! Brus til frokost er ikke dagligdags altså, men litt spesiell er jo den første adventsdagen ;-) Gleder meg sånn til julebrus, mange, mange måneder siden forrige flaske!
Fra og med forrige innlegg startet jeg en ny tradisjon her på bloggen, med dagens favorittsang, dette er noe jeg har lyst å fortsette med, av en eller annen grunn var det gøy, så derfor:
Dagens favorittsang: Cranberries, Zombie; fordi jeg føler meg som en zombie idag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar