søndag 28. november 2010

Oppstart med Cetrotide imorgen!

Igjen; noe jeg gruer meg litt til. Her må jeg selv blande innholdet i sprøyten, kl 7 på morgenen, med øynene i kors. Dessuten er nålen jeg skal stikke meg med litt større enn den jeg har brukt hittil (og som jeg forsåvidt også skal bruke noen dager til den også). Hvis alt går etter planen, så blir siste sprøyten på søndag, utenom eggløsningssprøyten som jeg skal ta halvannet døgn før egguthentingen. Men jeg har sluttet å tru at ting går etter planen jeg, så jeg er forberedt på en forlengelse! :-)
Kjenner ikke så mye til virkning/bivirkninger idag heller, kanskje litt ubehag, om jeg kjenner skikkelig godt etter! Klager ikke på det asså, hadde forventet at det skulle bli mye verre. Og det kan det jo forsåvidt også bli lenger frem i prosessen... Det er mye jeg gruer meg til av det som skal skje, det er sikkert og visst! Det jeg kanskje gruer mest til er selve testdagen. Den dagen jeg finner ut hvordan dette har gått, blir det en suksess, eller ikke? Det er så uutholdelig spennende...
Idag føler jeg litt på akkurat den følelsen at jeg ikke er så bitter over at dette er vår måte å kanskje få barn på. Dette er jo utrolig spennende, og jeg lærer så mye om kroppen min, meg sjøl, forholdet til mannen min.. Ja, rett og slett ALT lærer jeg så mye om! Nesten så det å lage barn på "normal" måte blir kjedelig... For all del, det er jo mye lettere om vi hadde fått det til som de fleste andre, personlig, intimt, bare han, bare meg. Men, når vi nå er i denne situasjonen, så vil jeg ikke bytte det for alt i verden, dette er mitt liv, jeg er stolt over min historie. (Noen vil sikkert spørre seg selv: Hvorfor være anonym, om man er stolt av sin historie? Vel, rett og slett fordi det ikke er alle i familie eller omgangskrets som vet om dette, og jeg vil ikke de skal finne ut av det gjennom en blogg).

Dagens favorittsang: 4 non blondes - What's up!
Dette er forsåvidt ingen favoritt bare idag, dette har vært en klar ener siden jeg hørte den for første gang som 10-åring i 1994, året den kom ut! Kanskje ingen tenkst en 10-åring bør kunne, men jeg har ikke blitt påvirket! ;-)
Ønsker alle en hyggelig adventstid! Drit i hvordan huset ser ut, hygg dere heller med folk dere er glad i, det er min plan, sånn ved siden av Haukelandsavtaler og skole/eksamenslesing ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar