fredag 19. november 2010

ENDELIG! Siste pilledag!

Føler meg som den pilleavhengige, med 6 tabletter for dagen! Heldigvis bare to doser, 4 tabletter tilsammen igjen. Så er det bare å vente på at det blir mandag og jeg kan føle meg som sprøyteavhengig :-S Jaja, det skal ikke være enkelt, men hva gjør man vel ikke for å få oppfyllt drømmene sine?

Nå er det snart helg, men jeg vet ikke om det er så mye å juble for. Dette blir den første helgen av tre helger på rad som jeg skal jobbe. Jeg kan jo bare takke meg selv, det er jo jeg som har villet bytte, men det er allikevel grådig slitsomt. Heldigvis skal jeg jobbe bare en vakt denne helgen, og en vakt neste helg, før det blir full arbeidshelg helgen etter der. Slitsomt, men sånn er det, har jo også valgt yrket selv.

Idag skal jeg og en venninne på bowling, der jeg skal tape som bare det (som vanlig), og etter det får vi besøk her av et vennepar. Det blir nå koselig hvertfall!

Men dere? Kryss fingrene for meg på mandag, trenger den støtten jeg kan få når det kommer til første sprøyta! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar