torsdag 9. juni 2011

Søvn, kjære søvn!

ENDELIG er søvnrytmen nogenlunde normal igjen. Jeg er dautrøtt klokka ti, men kommer meg sjelden i seng før 12 allikevel... Er jo så masse jeg bare MÅ gjøre først. Men uansett, når jeg legger meg, så trur jeg man nærmest kan telle ned fra 10 til 1, så sover jeg på 7. Det er så deilig å sovne fort igjen ikke bare ligge å tenke! Åh, som jeg har savnet dette! Jeg håper det vil forbli slik resten av livet! Vel, det vil vel kanskje ikke være mer sannsynlig enn å vinne på den lottokupongen som ikke er innlevert... Allikevel skal det nytes, så lenge det varer!
Tanken på spiren som ikke satt tenkes ikke så ofte lenger, nå er det neste oppstart som er i sikte, og nå er jeg ikke så stresset på det lenger. Det betyr kanskje mer enn noe annet at medisinene er så og si ute av systemet. Ikke vet jeg, aner ikke hvor lang tid medisinene bruker på å forlate mitt tempel jeg, men dette kjennes bra.
Imorgen er det en uke til siste eksamen dette skoleåret, og det kjennes ikke galt det heller. Da er jeg OMSIDER halvveis, og har "bare" 2 år igjen før jeg offisielt kan kalle meg sykepleier! For en lykkens dag det skal bli, å endelig få en fullstendig lønning igjen, og med bedre lønn enn jeg noen gang har hatt! Altså, jeg synes lønnen skulle vært enda høyere, for all del, men det er en helt annen sak. Jeg skal juble den dagen jeg får mer enn 10.000 kroner inn på konto. Takk høyere makter, f.eks. sjefen til mannen for at han har såpass bra lønn som han har, ellers hadde dette aldri gått!
Men nå, folkens takker jeg for meg for idag. Imorgen er det en ny dag med både skole og jobb og FERIEPENGER!!! Det blir snadder det, tenker jeg... huff, de pengene har en stygg tendens til å brenne i lomma asså, men det er vel ikke direkte unormalt det heller ;-)
God natt, sov godt. Blogges gjerne iløpet av helgen! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar