tirsdag 21. juni 2011

Hva ville du gjort?

Dette handler om en gang jeg var i lystig lag med en gjeng flotte folk. I slike lystige lag drikker man kanskje drikker med morsomme farger, som gjør at man tenker morsomme tanker og gjør noe som der og da føles som morsomme ting. Disse drikkene fører også ofte med seg noe som gjør at en hvilkensomhelst selskapsblære må tømmes. Ofte. Og i ALLE lystige lag blir det ALLTID kø på damedoen, men ikke mannedoen. Vel, blæra må tømmes, og helst ikke i køen, på gangen. Jeg og en av disse flotte damene som var med i dette lystige laget tok oss den frihet og vandret inn på mannedoen. PUH, blære tømt, hensikt oppnådd.
Det vil si... MIN blære tømt, flotte damen skulle inn rett etter meg. Men der kom en mann i sin beste alder, altså litt, endel, MASSE eldre enn oss og jager flotte damen ut med et strengt blikk og pekefinger. Han hadde nok også drukket drikker med morsomme farger, for neimen om han kunne gå på strek! Jaja, lystige damen turte ikke annet enn å gå på gangen igjen, vente til han var ferdig, for så å gå inn igjen. Damedokøa hadde jo ikke rikket seg i løpet av denne tiden, så der nyttet det hvertfall ikke å stå!
Men hva ville DU gjort, om selskapsblæra hadde dratt på ferie og køen faktisk hindrer deg i å tømme tanken?
Min teori er at denne sinnamannen bare var redd for å vise dingsebomsen sin til andre enn seg selv, kanskje han ikke hadde noe å vise til? For det var da andre manner der, og de bare smilte og lo og tok en high five, og kunne virkelig forstå hvorfor vi valgte å gå på mannedoen istedet for damedoen. Vel, de ville kanskje skjønne at vi var der for å titte, men same shit, det var vi ikke.
Og til mannebeina som leser dette (om det er noen): Hvordan ville DU reagert om ei skreppe *kremt* kom inn på "din" do? Og, ville situasjonen vært annerledes om et mannebein kom inn på "vår" do? Vel, sistnevnte skjer vel kun om morsomme drikker har ført til morsomme tanker som at en dame+en mann=deilige ting på ekkel do, ikke pga kø hvertfall... Poenget er (huff, trøtt nå ja, bare vrøvler): HVIS mannedokøa hadde vært så lang at en mann hadde sneket seg i damedokøen, som mirakuløst nok hadde vært kortere og mer "effektiv", hadde det blitt godtatt? Hvordan hadde folk da reagert?
Selv skjønner jeg ikke helt vitsen med adskilte doer, for må man, så må man, og da er man ikke kravstor ang. hvor rene ting er, spesielt ikke med morsomme drikker i magen! Kan ikke tisseskålene til mannene bare være bak en vegg eller noe liksom? Jeg har uansett ikke behov for å titte på mannene som tømmer tanken, jeg vil bare tømme min egen!
Åj... alt hva man har å skrive om... Viktige problemer MÅ diskuteres. Men viktige ting kan diskuteres andre plasser idag, ikke her. Fjasets dag idag vel? HOI!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar