mandag 30. mai 2011

Hvordan hindre en bil fra å bli stjålet?

Etter et noget negativt ladet innlegg her før idag, så synes jeg det er på sin plass med et som er litt mer humørfyllt. Ja, for jeg er jo ikke bare trist, jeg er jo glad også! Men som jeg skrev i en kommentar, så er det lett for at det er det negative som trenger å få utløp.
En kompis av mannen var tidligere sammen med ei, tja skal vi si spesiell, dame. Jeg gikk overhode ikke overens med henne, og her kommer litt hvorfor hun fikk mye imot meg. Jeg kan ikke si jeg hadde så mye hverken imot eller til overs for dama, for jeg rakk aldri å bli skikkelig kjent med henne. Det er relevant til historien at denne damen og kompisen til min mann bodde i en blokk noen kvartaler bortenfor oss når de var sammen, og at de kjørte golf, samme "fantastiske" bilen som Gert/Toppenavheia. Det er litt pga henne og hennes golf jeg fikk inspirasjon til dette innlegget.
Sånn, da var det sagt.
Det var en periode jeg virkelig hadde dilla på et PC-spill som heter Neighbours From Hell. Det går ut på at en tegneseriefigur skal gjøre livet surest mulig for naboen sin. Himla morro, og du må virkelig være taktisk. En dag skrev jeg derfor på topic på MSN "Neighbours From Hell". Hverken mer eller mindre. Jeg kunne da telle til kanskje ti før det kom opp et vindu med en samtale med denne damen hvor hun spør hva jeg mener med det. Jeg kobler ikke saken helt, og spør hva jeg mener med hva? Topicen din, får jeg til svar. Vel, sa jeg, det er et spill jeg har fått dilla på! Husker ikke helt hva hun kommenterte da, men det var tydelig hun ikke trudde meg. Jeg dreit i det, sa ingenting mer om det.
Jeg liker godt å surfe rundt på forskjellige humorsider på nettet, og en dag ikke så lenge etter Neighbours From Hell - hendelsen dumpet jeg over dette bildet:



Jeg lo så jeg grein, og bare MÅTTE legge det ut på Face, med en kommentar som at "Bare golfeiere er dumme nok". Jeg tenkte vel ikke over denne nærtagende damen, som også da spurte hva jeg mente om det, om jeg syntes hun og typen var dummere enn oss bare pga. bilmerket. Hoi... Ble svett av hele damen, og ikke direkte lei meg når hun slettet meg fra både MSN og Face.
Men tilbake til bildet. Jeg synes det er hysterisk morsomt. En sånn skikkelig solid sykkellås kan virkelig hindre en bil fra å bli stjålet. Ingen tvil om det :-D
Så Toppen, du er bare NØDT å skaffe deg en annen bil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar