tirsdag 24. mai 2011

Lettelse

Skal nok bli lettere å sove ikveld enn det har vært de siste nettene. Fordi jeg vet hva jeg nå har å forholde meg til. Jeg vet at det er ingen spire, trenger ikke bekymre meg mer for det, akkurat nå. Kjenner egentlig at det er litt deilig og avslappende. En stor lettelse å vite hva som skjer (eller ikke skjer) med kroppen, ikke tru, ikke mene, ikke føle i alle himmelretninger. Samtidig. Hver dag. Jeg hadde nok blitt letta om svaret hadde vært positivt også, men herregud... Det ville vært i en skala for seg selv! Jeg har forresten fremdeles leamus, så det betød nok ingenting.
Igjen, jeg setter veldig stor pris på all støtte dere gir. Det betyr enormt. Uten mannen min, vennene mine og bloggen (noe som også inkluderer alle dere), så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Vel, uten mannen min hadde vel situasjonen vært en annen, men jeg er uansett veldig takknemlig og glad for at jeg har han. Han er og blir best.
Men jeg lurer på hvem alle dere er! Mange av dere kommenterer, men enda mange fler titter bare innom. Jeg liker godt begge deler jeg asså ;-)
Jeg har idag fått vite om en hemmelig leser, ei venninne hadde funnet bloggen min gjennom en av de andre bloggene jeg følger, men det er jo bare koselig. Hun har slitt litt selv, men er nå under lykkelige omstendigheter, og venter en liten om noen mnd. Håper det går bra denne gangen, vennen. Kjempeglad i deg! <3
Men hvem er dere egentlig, alle dere andre? Ja, for jeg vet dere er der, har jo statistikk på bloggen. Jeg er egentlig ikke så opphengt i hvor mange lesere jeg har og sånt, men idag (asså, siden jeg ikke har lagt meg enda, regner jeg idag som mandag fremdeles), så var det noe som skjedde. Noens død, en annens brød, kan det kalles det? Nei, det hørtes veldig dramatisk ut egentlig, så finnes nok noe som passer bedre. Poenget er, at med gjennomsnittlig kanskje ca 60 sidevisninger og 50 lesere daglig (uten at jeg har finregnet), så var det jo litt merkelig at plutselig, på en sånn dag som idag, at det da er 293 sidevisninger og 134 lesere. Jeg vet egentlig ikke forskjellen på sidevisninger og lesere, men uansett er det jo frycktans svärt månge! Skulle gjerne klippet og limt statistikkskjemaet, bare for å bevise det, men jeg skjønner ikke hvordan man gjør sånt, så det får være. Vil bare understreke at jeg heller ikke har brukt bloggshout. Koselig at folk leser, virkelig, jeg blir bare nysgjerrig på hvem dere er alle sammen :-) Kanskje jeg kjenner flere av dere enn hun jeg nevnte litt over her?
Imorgen gleder jeg meg til å lese om En blir To(eller Tre), for å høre hva svaret på hennes blodprøve viser. Jeg trur nok ganske sikkert hun er gravid, for hun har tisset på pinne opptil flere ganger og fått positivt resultat på dem ;-) LYKKE TIL!
Men dette får være siste innlegget herfra idag. Spam spam og god natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar