mandag 2. mai 2011

Den humpete veien

Var jo som sagt på KK igjen idag. Det var litt skuffende egentlig. Gikk ikke helt som planlagt, for å si det sånn.
Det første legen sier er "Oi, det var en super slimhinne!" Jeg kjenner jeg blir kjempestolt, for jeg skal da jaggu ha en myk og god seng til gullegget! Men så snudde det, når vi kom til eggstokkene. Da var det ord som "altfor mange" og "overstimulering" som kom ut av munnen på legen. Overstimulering, sa jeg, jeg har da ikke hatt noe vondt? Nei, men det var så mange, så mest sannsynlig er det overstimulering. Shit pølse, tenkte jeg, nå blir det avbrutt. Igjen.
Etterpå snakket vi litt om planene fremover. Jeg skulle ta blodprøver som vil si om jeg er overstimulert eller ikke. Svarene på dette vil forøvrig komme imorgen formiddag en gang. Jeg fikk også beskjed om å ta Puregon med en gang jeg kom hjem, for den skulle jeg visst ha idag, selv om jeg på torsdag fikk ettertrykkelig beskjed om at jeg ikke skulle ta den idag. Vel, imorgen skal jeg kun ta Orgaltran, for så å avvente eventuelt Puregon til etter legen ringer imorgen. Så vet jeg egentlig ikke så mye mer før resultatene, men legen mente det ville bli egguthenting på fredag, men at innsettingen vil bli utsatt!
UTSATT! Det er nesten som avbrutt det, i mine ører hvertfall! Det var ikke sånne ord jeg ville ha idag. Jeg ville høre at det skulle bli både uttak OG innsetting jeg, DENNE uken! Nei, dette ble ingen god dag.
Den som sier at det å lage barn er piece of cake kan mer enn gjerne bytte plass med meg, bare gi en lyd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar