torsdag 19. mai 2011

Jeg måtte bare, men burde ikke ha gjort det...

Jeg tok en aldri så liten graviditetstest nettopp. AAAAAALTFOR tidlig, ja, jeg vet. Det er bare det at når En blir To tester positivt idag, så kunne det jo være at jeg også kunne testet positivt, siden vi hadde innsetting samme dag... Eller? Kanskje hun fikk positivt allerede, fordi hun vil være nødt å dytte på en dobbelt så svær vogn som meg? Høres jo på en måte logisk ut, at tvillinger "frigjør" mer HSG enn en "enling"...
Vel, resultatet var i alle fulle fall negativt. Jeg "trøster" meg med at det fremdeles såvidt bare er torsdag, og at nye sjanser kommer om noen dager.
Det sto på pakken til testen at om en tester før ventet menstruasjon, så måtte en bruke dagens første urin. Dette dreit jeg jo i, og fikk dagens nedtur i fleisen.
Jeg håper jeg tar deg igjen med positive tester straks, gode En blir To, for neste sommer skal vi jo på trilletur i trivelige trøndelag, og som æ gler mæ! ;-)
Sovedyret har sovet ca hele ettermiddagen og kvelden, med små våkeperioder, men nå er det sengen igjen, og det kjennes ut som om jeg ikke har sovet på ukesvis. Forstå det den som kan... Natta godtfolk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar