mandag 23. mai 2011

Sprøøøø - som knekkebrøøøø'

Dagen idag startet ikke helt som øsnkelig. Våknet, sto opp, og satte meg i bilen for å komme meg på KK for å ta blodprøve. Jeg hadde jo da GLEMT at det var mandag, noe som betyr kø. Masse kø. Resulterte hvertfall i at jeg ikke kom frem før kvart over 8, og jeg kom inn for å ta prøven kl halv 9. Jeg spurte da om hvor lang tid damen trudde det ville ta før jeg fikk svaret, og hu sa da at de nettopp hadde sendt over en sending til analyse, men at jeg kunne vente meg en telefon etter kl 12 idag. Vel - jeg venter enda, og nå slutter de snart av for dagen... Har de glemt meg? Jeg har jo også brukt store deler av denne dagen på å sove på sofaen, og våknet ikke før nå nettopp, når mannen ringte for å si at han er på vei hjem. Vel, telefonlinjene er jo nå stengt, og jeg kan ikke få tak i dem for å mase.
Dessuten har jeg blødd litt igjen, både seint igårkveld og idag. Fremdeles ikke masse, og jeg har fremdeles ikke vondt, men plutselig kan det bli både mer blod og smerter. Trur jeg må få mannen til å kjøpe tissepåpinnetest på vei hjem idag, sånn at jeg hvertfall har noe å forholde meg til. Noe som viser enten eller, med en viss sikkerhet.
Jeg har leamus på det venstre øye. Betyr det noe? Nei, trukke det betyr annet enn masse irritasjon. Har vært sånn i hele dag.
Så det ser ut som at jeg er i samme båt som En blir To(eller tre), at svaret ikke kommer før imorgen. Enda en dag med pinefull venting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar