torsdag 18. september 2014

Ventetåka

Så var det den tiden igjen. Toukersvakuumet hvor det ikke er annet å gjøre enn å vente. Og vente. Og vente. Eventuelt teste, men jeg har ikke en eneste test i huset, og skal prøve å unngå å kjøpe, det blir bare en real runde mindfuck, og det har jeg ikke ork til nå.

Det var et 4-delt embryo som ble satt inn. Jeg fikk se det på skjermen etter innsetting. Det vil si, egget går det jo ikke an å se, men de fører vel egget inn med litt væske regner jeg med, og det var denne flekken jeg så.

Bioingeniøren sa at de enda ikke var sikker på hvor mange av de resterende embryoene som blir fryst ned, de ville gi de en dag til i varmen for å se utviklingen. De blir derfor nedfryst imorgen, før vi får brev i posten med informasjon over hvor mange som blir nedfryst. Blir spennende å se, men håper uansett vi slipper å bruke de!

Har forøvrig hatt litt problemer med tungpust og magesmerter etter uttaket, så de er fremdeles litt engstelig for at jeg kan ha blitt litt overstimulert. De antok det ville gi seg om et par dager, men hvis det ikke gjorde det, så fikk jeg telefonnummeret til gyn 2, som er døgnåpen, om behovet akulle komme. Kan ikke annet enn å vente, og imorgen skal jeg få tankene over på noe annet når jeg skal tilbake på jobb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar