mandag 29. september 2014

Tvilsom.

Jeg er beinsikker på at det ikke blir noe barn denne gangen. Denne gangen heller. Jeg har vært flink, har ikke testet en eneste gang. Fordi jeg uansett føler meg sikker på at det ikke er noe der. Helt tombola. Garantert.
Jeg er så møkklei dette sirkuset. 9 eskimoer. Kjempeglad for de, men hva skal vi med de? Hvor mange ganger skal jeg klare negativt svar?

Idag er en sånn dag. Drittdag. De siste dagene har i det hele tatt vært det. Fordi det føles så virkelig at jeg ikke blir gravid. Noe sier meg at jeg heller ikke kommer til å bli det igjen, noen gang. Helt forferdelig følelse, men for meg helt reelt.

Hvordan kan det forresten være så forferdelig? Vi har jo det fineste, rareste, morsomste, beste Hjertegullet i verden! Allikevel er det et forferdelig nederlag og helt og totalt miste troa på ett barn til.

Det er så vondt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar