søndag 28. august 2011

I sneglefart...

...smyger tiden videre. Jeg synes egentlig at tiden oftest går altfor fort, og fortere enn det, men nå kunne den ikke gått saktere. Helgen har vært et eviglangt sammensurium av følelser, kvalme, tantebarnskos og soving.
Ja, du leste riktig. Kvalme. Jeg skjønner jo at også dette bare er bivirkninger som prøver å lure meg til at jeg faktisk kan kjenne graviditetskvalme før det faktisk er mulig. Vel, kanskje det er mulig å kjenne det så tidlig, men sånn jeg har forstått det, så dukker det ofte ikke opp før i uke 4-5, og hvis jeg nå skulle ha blitt gravid, så er jeg jo ikke mer enn nesten 3 uker på vei, altså i tredje uke. Samtidig vet jeg jo at kvalme er en bivirkning på Progynova. Så jeg er ikke SÅ lettlurt asså!

Enda er det en og en halv uke igjen til testing.

1 kommentar:

  1. Krysser fingere og tær for dere:) Håper på å kunne gratulere dere om ikke så lenge!

    SvarSlett