lørdag 4. desember 2010

Forsinket oppstart!

Ringte KK idag, og spurte om vi kunne utsette oppstart litt, noe som ikke var noe problem. Så nå er ny oppstart i mars. Det blir litt deilig, da er praksis gjennomført, og jeg har heller ingen eksamener å konsentrere meg om denne våren, så det skal bli deilig! Helt nøyaktig dato husker jeg ikke, men de sender plan i posten, så det finner vi jo fort ut av. Blir litt lenge til, plutselig, men jeg trur det er for det beste akkurat nå. Jo mindre stress som henger på skuldrene mine, jo større er jo sjansen for at det skal gå bra!
Da var det egentlig ikke så mye mer å berette, håper alle får en fin helg, kanskje jeg stikker innom en tur igjen iløpet av helgen. Snakkes.
Dagens favoritt: Take That - Never Forget

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar