lørdag 11. desember 2010

Eksamenstips i adventstiden!

Ja, litt av en bloggpause må jeg si! :-S Huff!
Jaja, i alle fall vil jeg ønske alle som er i samme båt som meg, med eksamen tett oppunder jul LYKKE TIL! Dette klarer dere!
Noe som fungerer for meg, for å lette forberedelser og lesing ganske bra er rett og slett å ta vare på julen som den er. Lås dere inne, med pledd, julebrus, pepperkaker og litt julemusikk. Da går lesing så utrolig mye bedre, det er hvertfall lettere å sette igang! Siden jeg ikke har hatt tid, eller kommer til å få tid til å lage pepperkaker selv i år, så går det i kjøpte pepperkaker. Ikke så gode som hjemmelagede, men de duger godt!
Nei, nå får jeg stupe inn i min lille lesehule igjen, så kunne det jo være jeg tok små avbrudd til litt blogging innimellom læll ;-)
Ha en super bloggdag folks! :-)
Dagens julesang: Band Aid - Do they know it's christmas

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar