mandag 6. desember 2010

Eksamenskviser, hold dere unna.....

...Her er det tydeligvis ikke mye motstand å finne!
Husker det som om det var igår at det var 3 mnd til eksamen, men nå er det jo bare 2 uker! Hjelpes meg, det er så mye stoff! Alle verdens sykdommer, medikamenter, det er utrolig mye asså! Skulle ønske jeg gikk i ungdomsskolen igjen, og visste hva jeg skulle lese på. Ja dere, sa læreren, neste uke er det prøve om de 4 store! Da var det å gå hjem og lese de få titalls sidene (om det var så mye) om de fire store. Nå er det titalls bøker!
GI MEG STYRKE! Dette er ikke morro! Jeg er ikke ute etter toppkarakter, men rett og slett bare å bestå eksamen. Problemet er jo at vi ikke vet hva vi vil få av sykdommer, så må jo da lese alt, og helst huske det også. Og det er ikke lite! Har allerede 2 spiralblokker med notater, og ja, jeg skriver på begge sidene av arkene. 80 ark i hver blokk, 2 sider på hvert ark, og 2 slike blokker, ja det blir MANGE notater! Men hva sitter jeg igjen med? Mer enn jeg føler sjøl, det håper jeg hvertfall!
Heldigvis er det mye god eksamensstressmedisin i en god flaske julebrus, og det er selvfølgelig Hamar&Lillehammer sin julebrus som er best! (Litt sjokolade eller mer er heller ikke dumt, men aller best er cherrytomater!)
Dagens sang: Hans Rotmo - Vårres Jul

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar