mandag 12. september 2011

Rettigheter som student?

Det er ikke så mye nytt å melde herfra idag. Symptomene er de samme, hverken mer eller mindre.
Jeg kan ikke annet enn å glede meg til ultralyden. Er så spent på å se om lillegull har det bra, om det er hjerteslag. Ikke minst er jeg spent på å se om det er mer enn en der inne. Jeg tviler nok egentlig på det, men sjansen vil jo alltid være tilstede!
Jeg har surfet litt rundt på nettet angående hvilke rettigheter jeg har som student med tremin midt i en praksisperiode, men her finner jeg ikke en ting. Om noen av dere vet om noen glupe sider, så blir jeg glad hvis dere vil fortelle hva siden heter :-)
Det hadde igrunn vært litt kjekt å slippe å ta permisjon fra skolen i to hele år, men istedet få det litt tilrettelagt, slik at jeg kan fullføre sammen med de herlige medstudentene mine som jeg har blitt så glade i.
Vel, går det ikke, så går det ikke. Det er absolutt ikke verdens undergang.

Som jeg gleder meg til å hilse på lillegull! Håper det ikke blir før mai...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar