mandag 3. mai 2010

Beste Gynekologen

Jeg vil absolutt ikke si jeg liker å gå til gynekolog, men når man er kvinne er dette en nødvendighet. Både for egen og andres trygghet. I den situasjonen jeg og mannen min er i nå, så er det hvertfall ingen vei utenom.
Hvordan kan man undersøke om man kan få barn uten å gå gjennom gynekologisk undersøkelse? Hvordan kan man undersøke noenting som helst i forplantnignsorganene, nytelsesorganene?

I alle fall; det at det endelig er noen som hjelper oss på vei mot ønskebarnet, gjør at jeg er blitt glad i gynekologen, jeg kunne ikke fått noen bedre. Og idag, idag er han i avisen!
Eller... jeg er kanskje ikke så glad i gynekologen selv, for jeg kjenner jo ikke han på noen måte, men jeg er utvilsomt veldig glad i arbeidet han gjør for å hjelpe oss!



Det gjør nemlig at jeg får sove om natten...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar