lørdag 1. februar 2014

Det er over.

Ja, nå er det over for en stund.

Den siste eskimoen ville heller ikke feste seg, så da står vi her. Med verdens fineste Hjertegull, og et brennende ønske om småsøsken.

Inntil videre skal vi nyte tiden med Hjertegullet. Gi henne kun det beste; vår inderlige dype kjærlighet til henne.

Det som nå skjer videre er at når jeg føler jeg er klar til dette, så plukker jeg opp telefonen og ringer KK. Da vil det bli søkt på søskenforsøk, dette kunne bli gjort over telefonen, og trenger ikke gå gjennom fastlegen. Videre blir det å ta nye blodprøver og sånt. Siden jeg faktisk har blitt litt eldre og har født siden sist, så kan jo ting ha skjedd som gjør at fremgangsmåten blir annerledes enn sist.

Men først vil jeg ha rolige uker, bli 30 år og prøve å glemme dette litt.

Jeg har forresten, som siste i omgangskretsen skaffet meg SnapChat. Gøy! ;-D

2 kommentarer:

  1. Huff... det var utrolig leit å høre.... sender deg masse varme tanker og energi til å komme deg ovenpå før neste telefon til KK.
    Klem fra Ønskemor

    SvarSlett
  2. Åh, det var leit å høre! Masse klemmer til dere alle!

    SvarSlett