mandag 2. januar 2012

GODT NYTT ÅR!

Til alle dere som leser bloggen min: Takk for det gamle, og godt nytt år! Måtte alle ønsker, drømmer og forsetter gå i oppfyllelse!

Jeg har ikke satt meg noen forsetter, egentlig, annet enn at jeg virkelig må ta meg sammen når det kommer til studiene. Med en termindato som ikke akkurat passer inn i løpet er det ikke annet å gjøre enn å virkelig ta seg selv i nakkeskinnet og studere, studere, studere. Jeg har nemlig ikke så veldig lyst til å ta permisjon fra studiene, og så lenge alt går greit i forbindelse med fødsel, og Lillesprell er frisk, så er det vel ingen annen gave som er bedre enn at hun får litt nyfødt tid alene med pappan sin heller? Det kommer til å bli tøft, men til syvende og sist er det verdt det. Håper jeg. Det er jo litt kjekt med høyere inntekt når man har en liten skapning å ta seg av. Vi lider kanskje ikke noen nød fra før, men det er ikke gratis med barn. De må jo ha klær og mat de og! Ikke minst vil barnehage være en stor utgift for oss, siden vi begge er i full jobb, så er hun (desverre) nødt til å være full tid i barnehagen. Jeg skriver desverre, fordi vi gjerne ville hatt mulighet til å ha f.eks. en barnehagefri dag i uken, for å være mer med lille lykken. Selv synes jeg barnehage er en super oppfinnelse, og jeg har selv mange, mange gode minner fra tiden jeg selv gikk i barnehagen.

Så gjenstår det å se om disiplinen er like sterk som planene tilsier.

Formen sånn ellers er helt grei. Blir fremdeles fort sliten, men sånn er det vel? Skal til jordmor neste tirsdag, og skal prøve å få meg en legetime samtidig, slik at jeg kan sykemeldes i forbindelse med en ny praksisperiode. Det var ikke noe problem sist, så jeg håper ikke det blir det nå heller. Skal jeg klare å fullføre semesteret, så er det vel eneste løsningen jeg kommer på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar