lørdag 22. oktober 2011

Activia

Gode yoghurten! Ofte det eneste jeg får i meg i løpet av en dag. Det MÅ være den med jordbærsmak, og ikke kom her med TINE jordbæryoghurt. Funker ikke det asså!
Jeg juger litt når jeg sier at det er det eneste jeg får i meg i løpet av dagen, egentlig, for jeg prøver hver dag å spise noe middag. Jeg får  i meg noe, men aldri nok.
Jeg har gått ned 2 kg siden jeg veide meg helt i begynnelsen av svangerskapet, og jeg vil ikke si det er veldig masse, men ser jo helst at vekten skulle gå andre veien. Jaja, det kommer seg vel, når matlyst og ork kommer tilbake.

Idag er det løvstek, pommes frites og MENGDER med Bearnaisesaus. Da får jeg hvertfall i meg kalorier, nesten uansett hvor mye eller lite jeg får i meg. Trenger alle kaloriene jeg kan få i meg... Har nesten gått til det skrittet å kjøpe næringsdrikker på apoteket. Det er derimot to grunner til at jeg ikke gjør det. 1: Det koster skjorta og mer til, om det skal gjøre noen nytte og 2: Vi har hatt undervisning om slike drikker på jobben, hvor vi fikk smake, og er man ikke kvalm fra før, så blir man det! Hvertfall ifølge mine smaksløker. Får derfor klare meg uten akkurat det der. Nuvel, blir vel bedre uansett, tenker jeg...

Fy fillern for et kjedelig innlegg.

4 kommentarer:

  1. Ingen innlegg som er kjedelige! Du skriver om hverdagen din, og deler den med oss. :)

    Skulle man droppet å skrive om alt man selv mener er kjedelig hadde det trolig blitt stillstans på bloggen over lengre tid. :P

    Fortsett å skriv om akkurat det som faller deg inn, vi setter i allefall veldig stor pris på at du deler med oss, uansett tema! :D

    Ønsker deg, sambo og "bølla" ei riktig god helg.

    SvarSlett
  2. Kjenner til det med dårlig matlyst.. men klarer alltid å spise noe, bortsett fra FISK... Det klarer jeg rett og slett ikke, det er litt dumt siden jeg bør spise minst 1 fiskemiddag i uken sa legen til meg... uuups... Har begynt å ta omega 3 kapsler da =) Jeg hadde løvstek med bearnaisesaus her en dag, å fy fillern så kvalm jeg ble av den sausen!... Blir lenge til neste gang! Klarer ikke så fet mat lenger...
    Håper du får en koselig helg =)
    Klemz

    SvarSlett
  3. Jeg takler ikke lukten av yougurt en gang hehe :D
    Er da ikke kjedelig, mat er et viktig tema :)

    SvarSlett
  4. Ikke noe fra hverdagen er da kjedelig :) Koser meg med å lese jeg, føler at jeg tar litt del i det som skjer :)

    SvarSlett