mandag 18. juli 2011

Hodesurr

Har nå lest, delvis skumlest ALLE blogginnleggene som sto for mine føtter på bloglovin, og jammen må jeg si mye har skjedd med mange.
Spennende det, da har jeg mange å være spent med fremover! :-)
Ei dame hadde lagt ut en video på sin blogg. Helt utrolig crappy sang og stemme, i mine ører klokka snart 3 på natta hvertfall, men med et utrolig budskap. Jeg visste ikke noen hadde laget sang om dette jeg, så direkte... Her er det snakk om ord som "inseminasjon" og mer til i teksten liksom... Joggu. Men legger den allikevel ut her jeg. finner ikke selv så mange følelser i sangen, sikkert fordi jeg mener akkurat det jeg mener om den, sånn teknisk sett ellerno, men som sagt, budskapet. Enn om jeg hadde turt å legge den ut på face? Nei, det går nok bra æller i væla som en viss bilopphøggergruppe fra ei sie av mjøsa sier... Derfor nøyer jeg meg med å legge den ut her.


Åj. Klokka ER faktisk straks tre. Natta folks.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar