mandag 6. september 2010

Lisa Williams og Haukeland!

Ja, tiden går da den, selv om det ikke alltid virker sånn. Allerede imorgen er dagen vi skal på Lisa Williams-show, og jeg ser veldig frem til det. Blir spennende! Må nok skrive litt om hvordan det var etterhvert også tenker jeg!
Og, siden vi har hatt ferie og alt, uten å ha tenkt på noe annet enn "hvor skal vi reise nå" og "hvor skal vi spise fin middag idag", så er dt plutselig bare en mnd til vi skal på Haukeland!! WOW, sier jeg bare, for litt siden var jo det både 5 og 6 mnd til! Kan ikke vente :-)

Må forresten legge til at "hvor skal vi spise fin middag idag", så er det også en smule ironisk, da "fin middag" kan være både mcdonalds og pølse på statoil liksom... Men innimellom var vi på fine restauranter og spiste GOD middag. Åh, som jeg elsker ferie!!

Jadajadajada, det var litt godt å komme igang med skole og jobb også, men ferie er og blir best! Når det sies, så kunne jeg aldri tenke meg å ikke være i jobb... Enn å måtte gå hjemme hver eneste dag, dag ut og dag inn, uten å se andre enn min mann?? Trur jeg kunne blitt gal av mindre. Som min bestefar sier: Det verste med å være pensjonist er at man ikke har ferie lenger! Og det er jo noe i det, spesielt nå, som han er blitt mye dårligere til beins og alt det der, og ikke er i stand til å reise noe sted lenger... Da blir dagene veldig like!

Jaja, tilbake til Lisa Williams. Er det noen der ute som kjenner til henne, eller har erfaringer med det å ha kontakt med den andre siden? Skriv isåfall litt om din opplevelse davel?? ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar