torsdag 8. april 2010

Da har vi søkt om IVF!! :-D

Var hos legen idag, både mannen min og jeg. Fikk skrevet søknad på IVF, og han skulle sende den til KK. Blir spennende å se hvordan det vil fungere for oss. Håper jo absolutt det vil gi resultater for oss, hvorfor ellers skulle vi gjort dette?
Skulle fortsette på Pergotime frem til dette, for det er jo i teorien en mulighert for at også det vil lykkes for oss i mellomtiden, ettersom jeg har eggløsning, og det er noen bra svømmere hos mannen. OG man trenger jo ikke mer enn èn svømmer, så lenge den finner veien til egget ;-) Men tiden vil vise. Har ingen tro på det, men håpet er der alltids.

Det er jo 6 mnd ventetid på KK, så det tar jo enda en stund til vi kommer igang. Men hva er vel 6 mnd, når vi allerede har ventet over 36 mnd?

I mellomtiden får jeg prøve å mote meg opp til å stikke sprøyter i meg selv. Men jeg gjør ALT for at vi skal få ønskebarnet våres. Gi meg gjerne et 9 mnds. kvalmehelvete, så lenge jeg får noe godt ut av det! :-P

Skal skrive her hver gang det skjer noe nytt i prosessen, både for å lette hjertet mitt, men ikke minst for å prøve i min lille anonyme verden å sette lys på en litt alternativ måte å lage barn på, når naturmetoden svikter. Håper jeg kan være til hjelp for noen, og om noen har spørsmål om dette, så bare spør! Jeg svarer så godt jeg bare kan! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar