torsdag 4. mars 2010

4. Pergotimekur i sikte

Fikk mensen igjen for to dager siden, tenk at den ikke kom 28., slik den har gjort de 3 foregående gangene? Blir ikke overrasket over noenting som har med mensen å gjøre lenger...
Det betyr at en ny Pergotimekur blir påbegynt på lørdag. Har mistet troen på at de skal virke, men jeg har enda mindre tro på å bli gravid uten, så det får stå til.

Om jeg ikke hører noe, så skal jeg ringe klinikken som min gynekolog hører til neste uke, for å forhøre meg litt om søknad på prøverør. Etter lapraskopien skulle det ta 3-5 mnd før jeg skulle bli innkalt til slik samtale, og det er vel gått nesten 6 mnd nå, så begynner å bli litt bekymret for om de har glemt meg :-S

Jeg gruer meg litt til det, om det blir prøverør... Da blir ting liksom enda mindre privat. Dette skal være privat, og være en beslutning mellom to mennesker mellom 4 vegger. Sånn blir det ikke bestandig, ikke med dette, ikke med noe.
MEN, jeg skal også si at det er veldig godt det finnes metoder, slik at vi forhåpentligvis ikke blir barnløse for alltid, det ville blitt ensomt.

Nei, får begynne middagen. Mannen er på vei hjem fra overtidsjobbing nå. Han er sikkert sulten. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar