torsdag 4. august 2011

BH fra SparKjøp

Jeg trur jeg ramler av stolen fra det jeg har gjort idag. Om det er av flauhet eller skam tør jeg neimen ikke si. Jeg har kjøpt BH på SparKjøp! SPARKJØP! Der "alle" gamle damer kjøper sine! Jeg føler dette må forklares, så her kommer det.
Vi skal i festlig lag i helgen, ja bryllup faktisk, så jeg måtte kjøpe meg en kjole idag. Synes egentlig ikke kjolen var overdøvende fin, men en helt grei siste-liten-kjole. Til kjolen trengte jeg en ny bh, uten stropper, og i tilsvarende farge som kjolen.  Jeg var på Cubus, H&M, Lindex, KappAhl og overalt, men ingen som passet mine krav til farge, form og størrelse. Tenkte at jeg for sikkerhets skyld kan sjekke på SparKjøp, og jammenmeg hadde de ikke en som passet kriteriene. Jeg kan ikke si at jeg aldri kunne trudd det, siden jeg faktisk sjekket, men jeg må innrømme jeg ble overrasket. Jeg ble ikke spesielt overbevist angående resten av utvalget der, så jeg trur nok ikke for fremtiden at SparKjøp er Plassen, med stor P, å kjøpe BH på. Heldigvis.


Skal si jeg gleder meg til å starte opp igjen på medisiner nå. Det skjer fortere enn jeg aner, mandagen er her snart allerede, og da er vi igang igjen! Må innrømme at det kiler litt i magen av tanken ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar